Wie en wat is Glutenvrij Gemak?

Met onze bakkers maken we met passie onze glutenvrije producten. We vinden het belangrijk dat mensen met coeliakie kunnen genieten van lekkere glutenvrije producten, vandaar de webshop Glutenvrij Gemak. De naam is tweeledig. Eén dat het voornamelijk glutenvrije producten welke gemakkelijk zijn: u kunt ze (na opwarmen) direct consumeren. Twee is dat u het gemak heeft van online glutenvrije producten bestellen en laten bezorgen.

Bestellingen vanuit België

Ook vanuit België kun je nu bij ons bestellen. Bezorgen in België kunnen we niet, maar betalingen via de Belgische bank wel. Je kunt afhalen in Bergeijk of een bekende in Nederland vragen daar te laten bezorgen.

Problemen bij bezorging

Ondervindt u problemen bij de bezorging? Of heeft u de producten niet ontvangen?

Stuur een e-mail naar info@glutenvrij-gemak.nl en wij zullen dit in behandeling nemen.

Bij het niet bezorgen geven wij het geld terug.

Helaas zijn wij afhankelijk van onze externe bezorgdienst, wij zorgen er altijd voor dat de bezorging klopt.

NCV-leden krijgen 5% korting!

Bent u lid van de Nederlandse Coeliakie Vereniging? Dan krijgt u 5% korting op de totale bestelling. U kunt voor het afrekenen de ontvangen code invoeren om de korting te activeren.

Ouni producten

Onze bakkerij van Ouni valt onder First Class Bakery in Bergeijk. Wij leveren ook onze Ouni glutenvrije producten aan de zakelijke markt (winkels). Met onze webshop zijn voorverpakte producten die verwarmd dienen te worden in ovenbestendige folie met Ouni bedrukt.
Het kan dus zijn dat je op verschillende verkooppunten in Nederland onze Ouni producten tegenkomt die je ook op de webshop van Glutenvrij Gemak kunt bestellen.

 

Kunt u garanderen dat de producten gluten-, tarwe- en/of lactosevrij zijn?

Wij bij Glutenvrij Gemak kunnen dit waarborgen. Wij zijn gecertificeerd door het NCV (Nederlands Coeliakie Vereniging). Daarnaast geldt als richtlijn dat een glutenvrij product maximaal 20 ppm (parts per million) aan gluten mag bevatten, maar wij streven ernaar een grenswaarde van nul te realiseren. Wij staan voor onze producten en laten deze regelmatig testen om er zeker van te zijn dat het beoogde doel behaald wordt.
Per product staat aangegeven met een logo of een product naast glutenvrij, ook tarwe- of lactosevrij is.

Waar kan ik de volledige specificatie opvragen met alle allergenen en voedingswaarden?

U kunt de specificatie van het product vinden door op ‘bestellen’ te klikken onder het gekozen product. In het volgende scherm verschijnt naast de foto een link naar PS in Food. Klik vervolgens op het blauwe logo en de specificatie verschijnt in beeld.

Zijn de producten in heel Nederland te bestellen?

U kunt waar dan ook in Nederland bestellen (m.u.v. de Waddeneilanden, Aruba, Curaçao en Sint Maarten en Caribisch Nederland).

Enkele producten worden donderdagochtend vers gebakken en dezelfde avond thuis bezorgd.

We adviseren u onze bakdagen en bestelmomenten in de gaten te houden.

Moet ik aanwezig zijn op het afleveradres?

Ja, het product kan niet op een andere dag bezorgd worden. De meeste producten worden dagvers gemaakt en willen deze zo vers mogelijk bij u bezorgen. Hierdoor kunt u de producten niet op een andere locatie laten bezorgen dan het door u opgegeven bezorgadres. Wij nemen ook geen producten retour.

Hoe kan ik de producten van Glutenvrij Gemak het beste bewaren?

Uiteraard kunt u de producten direct consumeren. Enkele producten, met name zoet, kunt u enkele dagen bewaren. Wij adviseren vervolgens de producten die u niet direct consumeert in te vriezen, zodat u op een later tijdstip kunt genieten.

Welke producten zitten in ovenbestendige folie?

Enkele producten zitten in een ovenbestendige folie, waarbij u de producten in een reguliere oven kunt opwarmen.
Het betreft de volgende producten: worstenbroodje, frikandelbroodje, Belgisch worstenbroodje, saucijzenbroodje, pistolet & stokbrood.

De temperatuur maximaal op 180°C en graag het etiketje verwijderen indien etiketje aanwezig.

Welke bezorgkosten worden gehanteerd?

Omdat Glutenvrij Gemak dezelfde dag uitlevert, hanteren wij een tarief van € 7,99 verzendkosten.
Tussen de € 35,- en € 44,99 wordt € 4,50 gehanteerd. Vanaf € 45,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik Glutenvrij Gemak bereiken?

Dit kan op verschillende manieren. Via e-mail zijn we te bereiken via info@glutenvrij-gemak.nl. Daarnaast zijn we op kantoortijden te bereiken op telefoonnummer 0031497726922

Betaling & bezorging

Wanneer u vanuit Nederland bestelt, kunt u via iDeal betalen. De betaling werkt veilig. Wanneer de betaling voldaan is, verwerken wij de bestelling, gaan wij bakken en kunt u op de eerstvolgende donderdag glutenvrij genieten. Via onze pakketdienst krijgt u een Track & Trace code, waar u uw bestelling kunt volgen.

Klantaccount

Voor herhaalbestellingen is het handig om een klantaccount aan te maken. Zo hoeft je maar 1 keer je gegevens achter te laten.

Bezorging of afhalen

Er bestaat ook een mogelijkheid tot afhalen. Elke donderdag tussen 13:00u en 17:00u op ons adres aan de Elskensakker 9, 5571 SK te Bergeijk.
Tenzij anders staat aangegeven bijvoorbeeld met feestdagen (dan zou het een andere dag kunnen zijn).
Bij het afrekenen kun je de optie “Afhalen” kiezen.