Wie en wat is Glutenvrij Gemak?

Met onze bakkers maken we met passie onze glutenvrije producten. We vinden het belangrijk dat mensen met coeliakie kunnen genieten van lekkere glutenvrije producten, vandaar de webshop Glutenvrij Gemak. De naam is tweeledig. Eén dat het voornamelijk glutenvrije producten welke gemakkelijk zijn: u kunt ze (na opwarmen) direct consumeren. Twee is dat u het gemak heeft van online glutenvrije producten bestellen en laten bezorgen.

NCV-leden krijgen 5% korting!

Bent u lid van de Nederlandse Coeliakie Vereniging? Dan krijgt u 5% korting op de totale bestelling. U kunt voor het afrekenen de ontvangen code invoeren om de korting te activeren.

Kunt u garanderen dat de producten gluten-, tarwe- en/of lactosevrij zijn?

Wij bij Glutenvrij Gemak kunnen dit waarborgen. Wij zijn gecertificeerd door het NCV (Nederlands Coeliakie Vereniging). Daarnaast geldt als richtlijn dat een glutenvrij product maximaal 20 ppm (parts per million) aan gluten mag bevatten, maar wij streven ernaar een grenswaarde van nul te realiseren. Wij staan voor onze producten en laten deze regelmatig testen om er zeker van te zijn dat het beoogde doel behaald wordt.

Waar kan ik de volledige specificatie opvragen met alle allergenen en voedingswaarden?

U kunt de specificatie van het product vinden door op ‘bestellen’ te klikken onder het gekozen product. In het volgende scherm verschijnt naast de foto een link naar PS in Food. Klik vervolgens op het blauwe logo en de specificatie verschijnt in beeld.

Zijn de producten in heel Nederland te bestellen?

U kunt waar dan ook in Nederland bestellen (m.u.v. Aruba, Curaçao en Sint Maarten en Caribisch Nederland).

Enkele producten worden vrijdagochtend vers gebakken en dezelfde avond thuis bezorgd.

We adviseren u onze bakdagen en bestelmomenten in de gaten te houden.

Moet ik aanwezig zijn op het afleveradres?

Ja, het product kan niet op een andere dag bezorgd worden. De meeste producten worden dagvers gemaakt en willen deze zo vers mogelijk bij u bezorgen. Hierdoor kunt u de producten niet op een andere locatie laten bezorgen dan het door u opgegeven bezorgadres. Wij nemen ook geen producten retour.

Hoe kan ik de producten van Glutenvrij Gemak het beste bewaren?

Uiteraard kunt u de producten direct consumeren. Enkele producten, met name zoet, kunt u enkele dagen bewaren. Wij adviseren vervolgens de producten die u niet direct consumeert in te vriezen, zodat u op een later tijdstip kunt genieten.

Welke producten zitten in ovenbestendige folie?

Enkele producten zitten in een ovenbestendige folie, waarbij u de producten in een reguliere oven kunt opwarmen.
Het betreft de volgende producten: worstenbroodje, frikandelbroodje, Belgisch worstenbroodje, saucijzenbroodje, pistolet & stokbrood.

De temperatuur maximaal op 180°C en graag het etiketje verwijderen.

Welke bezorgkosten worden gehanteerd?

Omdat Glutenvrij Gemak dezelfde dag uitlevert, hanteren wij een tarief van € 7,99 verzendkosten.
Tussen de € 35,- en € 44,99 wordt € 4,50 gehanteerd. Vanaf € 45,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik Glutenvrij Gemak bereiken?

Dit kan op verschillende manieren. Via e-mail zijn we te bereiken via info@glutenvrij-gemak.nl. Daarnaast zijn we op kantoortijden te bereiken op telefoonnummer 0031497726922

Betaling & bezorging

Wanneer u vanuit Nederland bestelt, kunt u via iDeal betalen. De betaling werkt veilig. Wanneer de betaling voldaan is, verwerken wij de bestelling, gaan wij bakken en kunt u op de eerstvolgende vrijdag glutenvrij genieten. Via onze pakketdienst krijgt u een Track & Trace code, waar u uw bestelling kunt volgen.